Часті запитання

Покупка товару

1. Чи можу я приміряти речі перед покупкою?

Так, звісно. Ви можете оформити замовлення на сайті онлайн, і ми відправимо його в будь-який куточок України компанією Нова Пошта, тож ви можете приміряти товар безпосередньо на Новій Пошті або вдома в комфортних умовах (повернувши його, якщо він вам не підійшов).

2. Як вибрати відповідний розмір?

На сторінці кожного товару є таблиця з розмірною сіткою. Якщо у вас виникають труднощі з вибором або стандартний розмір вам не підходить, зв'яжіться з нашим менеджером, і він допоможе вам з вибором. І це буде самий правильний варіант, тому що менеджери знають нюанси та тонкощі у посадці кожної моделі одягу по фігурі.

3. Чи відповідають речі на фото реальності?

Так, всі фотографії на сайті зроблені нами, оскільки ми продаємо одяг власного виробництва. Також, якщо ви маєте сумніви, то завжди можете попросити нас зробити для вас фото на вішачку перед відправкою замовлення.

Загальна інформація

1. Який ваш графік роботи?

На дзвінки відповідаємо з 11:00 до 20:00 у будні та з 11:00 до 17:00 на вихідних. Онлайн замовлення можна зробити цілодобово. Також ви можете написати нам у месенджери у будь-який час доби і менеджер відповість вам по можливості.

2. Як довго виконується замовлення?

Ми відправляємо замовлення в найкоротші терміни, протягом 1-3 днів, залежно від наявності необхідного розміру та кольору.

Оплата та доставка

1. Коли я отримаю своє замовлення?

Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться менеджер і уточнить точну дату відправки, яка може зайняти від 1 до 3 днів з моменту оформлення замовлення.

2. Чи можу я оплатити замовлення на картку?

Ні, ми працюємо офіційно і приймаємо оплати тільки на розрахунковий рахунок.

3. Чи можу я замовити товар з доставкою в іншу країну?

Так, ми відправляємо замовлення в інші країни компаніями Укрпошта, DHL, Fedex та USPS (тільки для США), послуги доставки оплачує покупець (25-35 $ залежно від країни та способу доставки).

4. Як оплатити замовлення з іншої країни?

Так, з будь-якої країни світу, крім росії. Умови оплати обговорюються індивідуально з менеджером магазину.

Обмін і повернення

1. Що робити, якщо розмір не підходить?

Якщо ви помилилися з розміром, його можна обміняти на відповідний. Для цього зв'яжіться з менеджером магазину.

2. Чи можу я повернути товар, якщо він не підходить?

Відповідно до Закону України про "Захист прав споживача" ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів.

3. Як мені повернуть гроші?

Гроші будуть повернуті вам на картку протягом 2-х днів з моменту отримання нами товару.